نــور الأســلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
نــور الأســلام

للرد على الشبهات

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

صديقتي التي احببتها قتلتني

OMA1500
الفيلسوف الاكبر
عودة السفاح
zeen_209
Admin
9 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1صديقتي التي احببتها قتلتني Empty صديقتي التي احببتها قتلتني الأحد أبريل 15, 2007 4:53 pm

Admin

Admin
فريق أدارة الموقع
فريق أدارة الموقع

صديقتي التي احببتها قتلتني انا فتاه عمري 21سنه ادرس في الجامعه وهذه اول سنه لي تعرفت على صديقات جدا طيبات واستمرت علاقتنا إلى ان وصلت ثالث جامعه في هذه السنه ايضا تعرفت على فتاه لكنها مختلفه عن باقي الفتيات فلقد احببتها من كل قلبي حادثتها وحادثتني واصبحت علاقتنا كاالحبايب في ذات يوم دعتني إلى الحفل فاستجبت لها واتى اليوم فذهبت إلى الحفل وعند وصولي طرقت الباب (وكانت الفاجعه الكبرى )ان الذي فتح الباب شاب وعلمت ان الحفل مختلط لكن سرعان مااتت صديقتي ورحبت بي واجبرتني على الدخول فاستجبت لطلبها لانها حبيبتي فبدا الحفل والموسيقى ترتفع شيا فشيا ولاانسى كؤؤؤس الخمر وعند إنتهاء الحفل قالت لي صديقتي التي احببتها انه لابد بعد هذه الحفل ان يكون لكي شاب يسهر معكي فرفضت بشده لكنها بكل وحشيه دعت الشاب واخذني وادخلني الغرفه وحصل ماكنت اخافه وانا خرجت من الحفل كاالمجنونه لقد كرهت تلك الصديقه المجرمه وكرهت الدنيا والناس بسببها وانا الان اعيش في تعاسه شديده لااحادث احد ولااخرج إلى اي مكان حتى دراستي تركتها بسبب سوء اختياري لصديقتي التى احرقتني واحررررررررررررررررررررررررقت حياتي بتلك الحفله والان انا تركتها ومصيري مجهول ولكن ادعوا الله ان يستر علي ويرحمني في مصيبتي اااااااامين0

https://algam3a.yoo7.com

2صديقتي التي احببتها قتلتني Empty رد: صديقتي التي احببتها قتلتني الإثنين أبريل 16, 2007 1:01 am

zeen_209

zeen_209
مشرفين
مشرفين

والله انا مش عارف اقول اية
غير ان كل واحد المفروض انة يلاقى الصديق الصح
مش اى حد نقابلة نصاحبة
اما عن الفتاة
فلها الله هى اللى غلطانة ومحدش ضربها علي ايديها
وهى اللى تتحمل مسئولية غلطها

3صديقتي التي احببتها قتلتني Empty رد: صديقتي التي احببتها قتلتني الثلاثاء أبريل 17, 2007 9:35 am

عودة السفاح

عودة السفاح
جمعاوى نشيط
جمعاوى نشيط

الأفلام العربيه تتكرر من جديد
ولكن من أنتاجنا وأخراجنا ومنتواجنا
هذه الفتاه تذهب مع صديقتها الى منزلها وتعلم ان فى منزلها حفله
وتدخل وتعلم ان الحفله مختلطه وترى كؤووس الخمر
والموسيقى ولا تفكر حتى فى ترك الحفله
لا أستطيع ان أصدق انها رأت كل هذا ولم تفكر فيما سيحدث فيما بعد
والله أنه منذ ان قرأت فدخلت ووجدت حفله مختلطه
علمت باقى هذه القصه
لا نلوم أصدقائنا بل نلوم أنفسنا
هذه الفتاه لامت صديقتها
ولكن نحن لا يمكن ان نلوم صديقتها
لأننا لم نسمع قول صديقتها بعد
ولكن كل ما أستطيع أن أقوله
أن هذا ما جنته أيديها
فهذا خطأءها وهى تتحمله
ولها الله

http://www.algam3a.yoo7.com

4صديقتي التي احببتها قتلتني Empty رد: صديقتي التي احببتها قتلتني الخميس أبريل 19, 2007 3:35 am

الفيلسوف الاكبر

الفيلسوف الاكبر
جمعاوى نشيط
جمعاوى نشيط

ربنا يعافينا ويسترها معانا

5صديقتي التي احببتها قتلتني Empty رد: صديقتي التي احببتها قتلتني الخميس أبريل 19, 2007 5:33 am

OMA1500

OMA1500

والله انا شايف انك تحمدى ربنا ان الليله ديه عدة على خير
وكمان تحمدى ربنا انك عرفتى صديقتك على حقيقتها
ومتزعليش الدنيا كلها دروس ولازم نتعلم
كمان احب اقولك لسه فى دروس كتير اوووى لسه عتتعلميها بس المهم انك تتعلمى

6صديقتي التي احببتها قتلتني Empty رد: صديقتي التي احببتها قتلتني الخميس أبريل 19, 2007 12:42 pm

jasmen

jasmen
جمعاوى زائر
جمعاوى زائر

OMA1500 كتب:

والله انا شايف انك تحمدى ربنا ان الليله ديه عدة على خير

وكمان تحمدى ربنا انك عرفتى صديقتك على حقيقتها

ومتزعليش الدنيا كلها دروس ولازم نتعلم

كمان احب اقولك لسه فى دروس كتير اوووى لسه عتتعلميها بس المهم انك تتعلمى

7صديقتي التي احببتها قتلتني Empty رد: صديقتي التي احببتها قتلتني الخميس أبريل 19, 2007 2:03 pm

حكيمة روحانية

جمعاوى زائر
جمعاوى زائر

ده درس المفروض تتعلمى منه و غلط تجاهلك للحياة ده
لان ده مش حل منطقى اطلاقا و انتى لسه صغيرة و يا ما هاتشوفى
ثانيا كان من المفروض انك تعرفى صحبتك دى اكتر و اهلك يشوفوها لان الاهل ليهم نظرة تانية غيرنا خاصة انها عزمتك على حفلة

8صديقتي التي احببتها قتلتني Empty رد: صديقتي التي احببتها قتلتني الثلاثاء يونيو 26, 2007 3:19 pm

rokaa

rokaa
جمعاوى نشيط
جمعاوى نشيط

الدنيا مش صديقه واحده بس اتخدعتى فيها وحصل الى حصل اكره الدنيا والناس عشانها
لازم تكونى اقوى من كده اعيش اواجه الحياه الدنيا مدارس وياما هتشوفى لاكن ارجع واقول دا كان سوء اختيار يعنى انتى لاتخلو من الغلط فى اختيارك الخاطئ
لاكن فى ادينا نئوم من جديد ونتعلم لان التعليم فى الدنيا دى مش ببلاش
وبعدين يعنى هو القلم ما بيغلطش

كلنا بنغلط لاكن اكيد غلط عن غلط يفرئ انتى كان لازم يكون ليكى موقف من الاول عند ذهابك الحفل يعنى انا دى واحده كنت فاكراها كويسه وروحت ولئيتها كده اتسحب وهى مهما اجبرتك هتأضرى تحمى نفسك وتمشى من المكان
لاكن اهو الى حصل حصل

نتعلم ونخرج تانى للحياه الدنيا مش سودا اوى كده دورى على الناس الى بيحبوكى وارجعلهم هتلائى الدنا بئت جميله وانسى وعيشى حياتك

وكل حاجه بتتنسى مع الايام
---------------------------------
روكااااااااااااااااااااااااااااااا

صديقتي التي احببتها قتلتني 0662faa273

9صديقتي التي احببتها قتلتني Empty رد: صديقتي التي احببتها قتلتني الجمعة فبراير 22, 2008 5:15 am

انتيجون

انا شايفة ان الفتاة دى هى اللى غلطانة محدش ضربها على ايدها عشان تفضل قاعدة فى الحفلة وشايفة الخمر أدامها وعارفة ان الحفلة مختلطة لانها لو متدينة وقريبة من ربنا كانت من اول ما عرفت ان الحفلة مختلطة كانت مشيت ومدخلتش اصلا حتى لو بتحب صحبتها

وبعدين المفروض انى قبل ما اقرب من صحبتى دى خااالص الاول اعرف اخلاقها ايه؟؟؟ واسال نفسى سؤال واحد

هل هى دى الصديقة اللى اديها الامان واخرج معاها؟؟؟؟؟؟

انا شايفة ان الفتاة دى هى اللى غلطانة والمفروض تتحمل نتيجة غلطتها

وتقرب من ربنا اكترر بدل ما تقاطع الناس كلها كدا لا تحاول تتأقلم مع الواقع

ومعلش عشان طولت عليكوا اصلى اتحمقت اوى من الفتاة دى عشان رمت الحمل كله على صحبتها

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]